No Age live in Vera

Life Prowler, de opener van hun laatste plaat en ook het eerste nummer gisteravond.

Sonofrikus tipte mij ooit No Age. Dat was naar aanleiding van Nouns, een plaat uit 2008. Best een okay’e plaat, maar echt onder mijn vel kroop het niet. Omdat No Age vanne week in Vera zou spelen No Age maar weer eens te voorschijn getoverd en tevens de nieuwste No Age binnen gehaald. En die nieuwe heeft mij inmiddels stevig bij de ballen. Vooral Life Prowler en Fever Dream vind ik geweldig. En in de slipstream is het Nouns kwartje nu ook gevallen. Gitaarrocknoise, een heavy uitvoering van the Thermals (wwar ze me vaag aan doen denken) om het maar eens in een hokje te stoppen.

Gister stond No Age dan in Vera. En werd ik definitief het No Age universum binnen geschopt. Een drummer/zanger, een gitarist en een knoppendrukker stonden op het podium en ik geloof dat Sonofrikus zei dat het geluid hard stond. Al zou het ook kunnen dat hij me vroeg of die gast voor ons Gene Simmons was. Hoe dan ook, No Age verpletterde. Hard, luid, te gek, (en te kort, maar een uur in het kader van kort + krachtig)! Op de muur achter ze bovendien ook nog weirde fillumpies en spiegedelische beelden ter ondersteuning van het geheel, wat wil een mens nog meer. Ik niks, maar de Vera mens had wellicht wat meer volk in Vera gezien, want erg druk was het niet. Staat tegenover dat de tamelijke kutband Go Back to the Zoo vanavond in een vol & uitverkocht Vera staat. Heb ik even mazzel dat ik van Go Back to the Zoo noch uitverkochte Vera concerten hou!

.

Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Dit bericht werd geplaatst in Live in Vera (Concerten), Muziek. Bookmark de permalink .

3 reacties op No Age live in Vera

  1. Peer zegt:

    No Age was indeed erg goed. zowaar van puikestein zeg maar.

    Er staan enige kiekjes oppe Vera site.

    btw;dat Trug naare Zoo zal mijn dan ook ne vette Leberwurst wezen daar
    wij fijn gaan bierpunken bie The Brutal Knights!! da’s inne Crowbar dan dus.

    enige fijne deuntjes : http://www.myspace.com/brutalknights
    Hey Ho Let’s Go!

  2. En zo is het maar net. En nu allen vlug & lenig naar Vera punt ennel voor de fraaie piks van Peer.

  3. Peer zegt:

    En wat waren de Brutal Knights weer geweldig!!!
    Uber-de-punk! en de biertjes vloeiden wederom rijkelijk
    en smaakten gemeer als in orde!
    Waaat een feest!!!!

Geef een reactie

