Fruitblik op week 17 (of 18, ik weet het niet precies)

Ajax, Ajax en nog eens Ajax, dus Peer kan beter wat voor zichzelf gaan doen deze week.
Met onder andere:
# Ajax in het Noorden 1989 & augustus 2010.
# De Ajax top 5 agogogogogo
# Een foto van Danny Blind na de bekerfinale Ajax-Heerenveen uit 1993 (vrij snel al).
# Wie weet wat nog meer (ik niet, op dit moment dan).
# En (vooruit maar weer) vast ook nog wel wat dingen die niets met Ajax of voetbal te maken hebben, al word ik daar dan liever niet op vastgepint.
Op ABU TV deze week testbeeld en Fred Rutten’s cursus “spreken in het openbaar”.
Verder alleen maar Ajax wedstrijden. En dan ook alleen maar door Ajax gewonnen wedstrijden. Want andere Ajax wedstrijden vind ik geen reet aan. Daar word ik toch maar psychopatisch van, van wedstrijden die Ajax niet wint.  
Ik heb na vorige week namelijk geflikker met mijn personeel. Vandaar dat ik mijn Ajax videobanden nu uit moet zenden.
Ali B. wil niet meer meedoen, die is boos weg gelopen. “Ik leen mij niet langer voor electrocutie of als voer voor wilde dieren en ik heb gewoon de indruk dat je mij niet mag”. Mietje. 
Mart Smeets sleept me voor de rijdende rechter, Jack van Gelder ontkent Humberto Tan uitgepoept te hebben en ze ontkennen één en dezelfde persoon te zijn en willen ook NOOIT weer op Abu tv. Dus ik moet vanne week eerst naar Hilversum om nieuwe programma’s te jatten en wat nieuw personeel te rekruteren. Alsof ik niets beters te doen heb. (Heb ik bij nader inzien ook niet).

Hey, krijg nou niks, daar blijk ik nog een hele zooi onuitgezonden rommel te hebben liggen waarvan ik dan gelijk maar weer -het kan niet op-  een vette preview geef!

Wel nog op de planken (en nieuw!) op Abu TV: Panini TV. Alwaar ik verhalen achter voetbalplaatjes uit eigen collectie toon .
Morgen deel 1: Frank Kramer.
Vandaag deel 2: Louis van Gaal.

Voor onze Deutsche gäste habe ich der untertitzelung (nachsinkronisieren dun wir bei Abu TéVau nicht an!)gekopizeerd. Viel Spass allenmahl damit.
sind sie wirklich so dumm ted van leeuwen? sind sie wirklich so dumm? hab ich nicht gesagt dass ich hier bin um die interessen von Ajax zu vertreten?! hab ich nicht gesagt dass wir vereinbarungen mit den spielern haben?! weshalb stellen sie dann diese frage? bin ich jetzt so klug oder sind sie einfach so dumm? ich habe eine vereinbarung mit diesen spielern! und wer hat das recht über die spieler zu sprechen wenn diese das nicht wollen?! ich glaube ich habe alles schon genauestens erklärt…

En (eindelijk kan ik wel zeggen)inmiddels zijn de presentators cq de vervangers van Mart Smeets, Humberto Tan en Cheque van Gelder gearriveerd: Take it away Hans, Jaap en Frank! Toi toi toi!

Waarmee het gerucht dat Jaap van Meekeren al jaren dood is ook gelijk ontzenuwd is, al maakt dat bij Abu TV niets uit. Daar doen we niet moeilijk over de dood. Namelijk.
Vandaar ook de exclusieve doorstart van Abu’s Wiekentkwis met Fred Oster en de selectie van Cavia Praag.

Daarnaast hebben wij met vinger aan de pols eindelijk ons medisch programma.
In de eerste aflevering close ups van het spuitersabces van een 14 dagen geleden overleden heroïnehoer. Uitzending is onder het eten, dus dat komt mooi uit, kun je dat morgen mooi opwarmen, hoef je met het mooie weer niet de hele tijd eten te koken.
Dat dan weer in het kader van “Abu denkt aan alles”.
Nou, dawast voor deze week. Veel kijkplezier.
Ga ik er eerst even uit voor de reclame:

Vanavond rond de klok van acht trouwens het eerste ABU TV Sportjournaal.
Stay tuned dus! Al was het maar omdat ook Studio Voetbal nu bij ABU TV zit!
Dat alles vanavond.

Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Dit bericht werd geplaatst in Abubakari de Vries vertelt & fantaseert & schrijft, Ajax, Fruitblikken, Tillevisie, Voetbal. Bookmark de permalink .