Hello Ween

Geen idee hoe lang het eigenlijk geleden is. Maar ik kan het mij verder nog prima herinneren. 31 oktober 19zoveel&negentig, Dean & Gene Ween live in Vera.
Hello Ween! Volgens mij was het dit concert (al weet ik dat niet zeker):
(Uit R&R Panini
Dus vlug & lenig contact gezocht met de Febo die het dichtstbij Vera is (alwaar ik ooit met Dean & Gene Ween een satékroket at nadat ik op mysterieuze wijze ergens boven in Vera terecht gekomen was en  daar belandde in één of andere beposterde kamer waar Dean & Gene Ween de koelkast leeg zaten drinken onder het genot van wat zachte drugs en waar ik van harte welkom bleek hetgeen mij dan weer erg deugd deed waarna ik Dean & Gene de weg wees naar de Febo voor het temmen van een vreetkick na het hebben van een onvergetelijk onderonsje met de Ween Bros al ben ik dan wel vergeten waar we het over gehad hebben. Hoewel ik mij nog wel een gesprek over Ween Godheid Boognish kan herinneren, maar dat terzijde).

Hoe dan ook, 31 oktober is (hello) Ween! Take it Gene & Dean!

Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Dit bericht werd geplaatst in Muziek. Bookmark de permalink .

Een reactie op Hello Ween

  1. Mark zegt:

    Die “beposterde kamer” is de Kemenade, waar ooit Vera’s huisdealer zetelde. Nu is het de “kantine” v/d Vera medewerkers (vrijwillig en betaald), en de plek waar bands eten en ontbijten. Destijds was het ook de kleedkamer v/d bands, maar die is nu achter de Grote Zaal. Doe posters zijn overigens voornamelijk publiciteitsfoto’s van bands die in Vera hebben gespeeld. Tegenwoordig gaat dat digitaal, dus er komt niets meer bij, helaas…

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.