Fruitblik op week 19

De bezoeker van Abu dot kom die niet van voetbal houdt kan weer terug komen hoor. Ajax is kampioen, we zitten in het niemandsland tussen Ajax en EK, dus tijd om de creativiteit weer eens te laten werken en dan niet op voetbal gebied. Niet dat de voetballiefhebber nu gelijk de plaat hoeft te poetsen, want ook in de tijd van niemandsland sleep ik het voetbal er wel weer met de haren bij. En zo lang Cambuur nog in de race voor promotie is is dat niemandsland ook vrij betrekkelijk natuurlijk.

Vandaag een fruitblik, morgen een ode aan voedsel en de dag daarna in het verlengde daarvan weer voetbal(plaatjes) met een sauer kraut. En dan is het alweer zaterdag, dus tijd voor (amateur)voetbal.
Het weekend lekker weer naar het voetbal, ik denk twee keer VVK dit weekend. De laatste ronde in het amateurvoetbal, VVK zaterdag kan de derde periodetitel pakken, VVK zondag heeft nog 1 punt nodig om de degradatie nacompetitie te ontlopen. GODVERDEGODVER, DAT GOEDKOPE KUTSYSTEEM OP MIJN WERK LAG ER WEER EENS UIT, EEN HEEL STUK TEKST PLEITE! TERINGHOERE SATANSE FUCKZOOI!!
Anyway, de week er op begint de nacompetitie, volop alles of niks wedstrijden. En daar kijk ik naar uit! Van het rijtje regioclubs waar ik regelmatig kom lijken Mamio, VVK zat. , Knickerbockers en VV Groningen op weg naar de nacompetitie. Leuk man!

Hét sportevenement van komend weekend heeft echter geen reet met voetbal te maken. Zaterdagmiddag (laat, na het voetbal pas) zwemt Ogogo af voor C. Die gaat gewoon in no time drie zwemdiplomas in de wacht slepen! Dat heeft ze niet van mij, ik heb slechts A en daar heb ik ook nog allejezust lang over gedaan. Ik kon wel zwemmen, maar ik zwom “technisch niet goed”. Kuthippies uit de 70’s met hun rare brillen en hun dooie poedelpermanentkapsels mij dwars te zitten ook altijd, geflikker allemaal.
Ook blik ik fruit naar een concert wat over weet ik hoeveel tijd ook alweer in Vera plaats gaat vinden, maar tijd is relatief en voor hetzelfde geld blik ik niet fruit maar trug op twee weken geleden toen ik op mijn werk een Oor van begin dit jaar vond waaruit ik een muziektip haalde. En die band speelt dus over een tijdje in Vera. Maar omdat wat in het vat zit niet verzuurt kan het ook best nog even op de plank blijven liggen. Ik moet het ook nog schrijven, dus het ligt nog niet eens op de plank. (Tot zover de intrigrerende blik achter de schermen van mijn geest en mijn blok).
Waar ik deze week wel mee denk te komen is een net geschreven stuk surrealisme waarin ik jullie deelgenoot maak van mijn duistere gedachten en de hoop dat ik ooit nog eens door een wormhole heen val en in een parallel universum met rare wezens terecht kom. Zo lang dat niet gebeurt is zit er weinig anders op dan fantaseren. Denk aan iets in de trent van ‘waanzinnig gedroomd’, daar het hoog tijd werd daar een nieuw deel van te schrijven. Het liefst zou ik alleen maar dat soort dingen schrijven, maar ach, ik wil zo veel. En ik doe zo weinig. Wat mooi uit komt, want eigenlijk wil ik ook heel weinig.
Maar goed, dan is het alweer maandag of zo. Nu (straks/inmiddels) eerst weekend (om 8.15 woendagochtend) tot zondag 23.45, dus eigenlijk zit ik hier inmiddels al min of meer fruit te blikken op een week later. Zondag trouwens misschien het weekend nog even afsluiten met Pond, een band met Tame Impala connectie. Maar dat zien we dan wel weer. Kan ik daar zondagnacht op mijn werk wellicht nog iets over zitten zwetsen. En zo sluit ik niet uit dat van al het beloofde niks komt en er heel andere zaken op dit blog verschijnen.
In elk geval weer een dagelijkse dosis Abu.com, ook zonder (nou ja ‘zonder’…) voetbal dendert het gewoon door. Gestimuleerd door prima kijkcijfers, want daar zit nog steeds een stijgende lijn in. Al stijgt het de ene maand wat meer dan de andere maand. April en mei gaan in elk geval goed. Regelmatig dik in de 200 kijkers per dag en nog wat uitschieters boven de 300. Daar is mijn kinderhand al gauw mee gevuld. Ook geen idee wat andere weblogs voor kijkcijfers hebben en misschien is dat maar goed ook, ignorance is bliss, tenslotte. Kijk uit en kijk Abu.com, dan komt het ook deze week wel weer goed met je. Heyho, let’s go!

Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Dit bericht werd geplaatst in Abubakari de Vries vertelt & fantaseert & schrijft, Fruitblikken. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

