UFOMAMMUT in VERA

ufomammut_logo2 Vijf kwartier loodzware mammoetsound van drie Italianen. Meestal traag en onheilspellend, soms een tempootje hoger en nog knallender. Een goed gevuld Vera met oa Abu.com celebs Bill Vlinder & vrouw, (Foto) Peer en Mark. Geen Sono Frikus? Ik heb hem niet gespot, dus ik denk het niet.
Een magisch avondje, dat was het. Al begon het ietwat ongelukkig met een blinde aap achter het stuur van een auto die mij zowat naar de eeuwige jachtvelden reed. Volgens hem was het mijn fout. Nu ben ik brutaal, maar dit sloeg echt alles. Zonder op of om te kijken hoppa een fietser die voorrang heeft (bevestigd door mijn automobilistenvrouw) van zijn fiets rijden en dan mij de schuld geven, je moet er maar op komen. Maar ach, hij was dan wel weer zo vriendelijk om in elk geval op tijd te remmen in plaats van me te lanceren. Maar goed. het blijft dus toch handig om op vrijdag de dertiende extra voorzichtig te zijn. Het mocht de UFOMAMMUT pret  niet drukken, dus ach laat verder ook maar. UFOMAMMUT blies 5 kwartier lang uit zijn kolossale snuit, beukte, bliepte en hypnotiseerde en donderde iedereen na een vette trip weer terug op aarde.

FOTO PEER was dus ook in da house met camera en al en schoot weer raak.

Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Dit bericht werd geplaatst in Live in Vera (Concerten), Muziek en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op UFOMAMMUT in VERA

  1. Peer zegt:

    beetje fijne deunen dan maar ?! — Abu sjort toch maar an ze dingetje 2de hands langs de lijn…

  2. Pingback: Live in Vera… White Hills 12-09-2013 | Abubakari de Vries' Blog

  3. Pingback: Live in Vera…. UFOMAMMUT (29-09-2013) | Abubakari de Vries' Blog

Geef een reactie

