The Abubakari Universe – The Creep & Freakshow deel 1

Op ABU TV is al enige tijd de creep & freak show te zien. Omdat ABU TV zich voornamelijk aan de binnenkant van mijn ogen afspeelt plaats ik hier wat scripts van wat er zich in mijn hoofd afspeelt en wat ik zoal zie als ik wakend slaap. Of slapend waak, daar ben ik nog niet achter. Vandaag deel 1, getiteld “waar gaat dit over”. Later deze en volgende week andere delen. Die ook nog telkens langer worden. Want zo ben ik dan ook wel weer.

WAAR GAAT DIT OVER!?

De dikke godverdommeling kwam schommelend en schuimbekkend aan zetten. Hij droeg een paarse zijden kamerjas met gele draden versiering, een blouse die openstond en een bos met sausvlekken beklit borsthaar onthulde, een gele pyamabroek, sloffen met jubelende punten en had een zwarte hoge hoed op waaronder vandaan een bos geel grijzig lang haar omlaag plunkte. “Hadden jullie niet even kunnen wachten tot ik er ook was” sprak hij met consumptie, terwijl hij de voorste van het stel een draai om de oren gaf en daarna een schop onder zijn achterste verkocht. “Heb ik maanden geleden een kaart gekocht voor dit slapjanussen met chocopasta om hun bleke toet spektakel voor de somma van maar liefst 50 oudhollandsche euro’s, begint het al voor ik er ben”.

morgen deel 2

Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Dit bericht werd geplaatst in Abubakari de Vries vertelt & fantaseert & schrijft en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

