Mikal Cronin nieuws

1328883255_418ohwmchglVerantwoordelijk voor één van de beste Vera concerten van vorig jaar (zeg ik-die in dat Dead Moon shirt- , maar ook de rest van Vera getuige de tweede plaats in de Vera concert poll. Triggerfinger was Concert vh Jaar, daar was ik niet. Maar bij de nummers 2 t/m 5 -Mikal Cronin, Cloud Nothings, Ex + Getatchew Mekuria, UFOMAMMUT- was ik wel) en ook voor een fijne plaat… Mikal Cronin. Ik las laatst dat er een nieuw plaat aan zit te komen, eem getsjekt wanneer dan en uiteraard niet te beroerd om dat met jullie te delen:

Mikal Cronin’s Merge debut, MCII, will be released on May 7, 2013.
Et voila. Dus.
Neemt niet weg dat je op ABU RADIO nu al een nummertje (the single) van die nieuwe plaat (of cd whatever) kunt beluisteren! Want zo ben ik dan ook nog een keer.

 

Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Dit bericht werd geplaatst in Muziek en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Mikal Cronin nieuws

  1. Peer zegt:

    Bij deze dan bevestigd : Mikal Cronin 14-08-2013 Vera Grunn.

Geef een reactie

