Dubbelgangers: De Vieze Man (Koot & Bie) bij FC Twente op de bank!

Ik zat zaterdag toch even raar te kijken. Ik keek naar FC Twente-Ajax en zag daar opeens de vieze man bij FC Twente op de bank zitten. Een schokeffect door middel van “ballen in mijn buik”. Een beetje raar. Maar nie vies toch?
Daaaggg.

media_xl_1267428

Ik vond Stief McClaren trouwens wel een vrij hoog Jiskefet gehalte hebben. Met zijn eiïge voorkomen en zijn uitgekauwde cliché’s, mondhoeken naar beneden, “William Two has a very strong squad, those lads scored a last minute equaliser, that’s football. Next week we have to face the facts, if we manage to score it has to be one more than our opponent does”. Ik was kortom teleurgesteld dat Twente en Stief uit elkaar gingen. Maar gelukkig is zijn opvolger een waardig opvolger. Sterker nog, hij overtrof Stief met zijn allereerste zin al.
Alfred Schreuder na FC Twente – Ajax: 
“Tot de 0-1 valt is er eigenlijk niks aan de hand”
(de 0-1 viel na 3 minuten en 33 seconden).

Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Dit bericht werd geplaatst in Voetbal en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Dubbelgangers: De Vieze Man (Koot & Bie) bij FC Twente op de bank!

  1. Gerbie zegt:

    Geweldige uitspraak toch? Hebben we zondagochtend in de kantine veel lol om gehad. Ben er alleen nog niet uit of hij de uitspraak bewust deed of dat hij ons allemaal de gek aanstak.

    Overigens heeft Meindert Talma in het nummer Rummenigge dit cliche al eens gebruikt. Schreuder was dus niet origineel. Al gok ik dat hij de Friese zanger niet kent.

  2. Ik vrees toch echt dat trainers zichzelf en het voetbal dermate serieus nemen dat een grapje vlak na de wedstrijd volledig uitgesloten is.
    Ik zou trouwens Aad de Mos trainer maken als ik Jopie Munsterman was. Prachtig rijtje krijg je dan: Ome Co, Stief en Aadsje.

  3. Anti Humani zegt:

    Toch ook wel een prestatie van Twente, misschien wel de meest kleurloze ex-Feyenoorders aanstellen. Misschien willen ze Arco Jochemsen ook wel hebben.

Geef een reactie

