De Witte Bogarde quote Abubakari de Vries + Ajax is jarig Panini A Gogo

Ik ben zelf niet zo van het twitteren en al helemaal niet van het volgen van andermans (of andervrouws) twitter, maar vandaag werd ik door Donz (inderdaad, de Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie Competitie trainer van FC Groningen)
schaal1mhr7nm
geattendeerd op een tweet van ene DuBlanqeBogarde. Die had mij gequote. De Witte Bogarde citeert de Witte Friesneger Abubakari, ik zie daar logica in. Als iedereen mij nu gaat quoten wordt dat getwitter wellicht ooit nog eens een succes ook.

image001

De quote deed ik trouwens toen Moisander naar Ajax kwam. Bij deze foto. Een wat verlegen Moisander naast een Vertonghen die in dat heilige shirt wat meer uitstraalde.
(De opmerking dat Jan wat meer uitstraling heeft maak ik zelf wel vast. Ik gooi het op het shirt. In het shirt van Ajax is je lul sowieso gelijk 10 centimeter langer dan in een AZ shirt, dus in wezen ligt het voor de hand dat Moisander straks ook meer uitstraalt met het wit-rood-wit om zijn schouders).

En nu we het toch over Ajax hebben… Ajax is vandaag op de kop af 113 jaar oud. 18 maart 1900, opgericht (oa) door Han Dade & Floris Stempel. Foto’s plaatsen laat ik wel uit mijn hoofd met de assgieren die in dienst van fotografen internet afspeuren in de hoop een hobbyblogger honderden tot duizenden euro’s afhandig te maken omdat die een foto heeft geplaatst waarop copyright zit. Dus ter gelegenheid van het 113 jarig jubileum Ajax Panini a Gogo.clazlaDSCF4954abubakari

Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Dit bericht werd geplaatst in Abubakari de Vries vertelt & fantaseert & schrijft, Ajax, Panini, Voetbal en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

