Fuck de Paashaas, hier zijn the Melvins

Eieren stinken. In welke vorm dan ook. (Okay, chocolade eieren uitgezonderd).
Twee zondagen op rij, stinkt ook.
Een pracht voetbalweekend, maar geen krant op maandag. Stinkt ook.
Iedereen vrij behalve ik. Stinkt ook. (Al ben ik dan weer vrij als de rest weer aan het werk moet, hetgeen niet stinkt).

Kortom: Zoals mijn grote broer Fokke Mol (die na zaterdag een nog grotere hekel aan SC Heerenveen heeft) ooit al zei: FUCK DE PASSHASS!

Maar elk nadeel hep se foordeel. Kerstmuziek is over het algemeen niet om aan te horen, Passmuziek blijkt dan wel weer te gek te kunnen zijn. Vandaar een passmuziekje op ABU RADIO in de vorm van Eggnog van the Melvins. Goedgekeurd door de bond van Pass hazen voorgezeten door Ed de Goey en de bassist van Trail of Dead (met zijn Freddy Mercury snor en hazentanden).

Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Dit bericht werd geplaatst in Abubakari de Vries vertelt & fantaseert & schrijft, Muziek en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Fuck de Paashaas, hier zijn the Melvins

  1. Nou Peer, waar blijf je nou? Muziek, voetbal, gore verhalen over sexverslaafde coke snuivende voetballers, 0,0 boek (ik heb al een week niet meer gelezen) en dat alles om mijn eerste abonnee ooit te pleasen. De kijkcijfers zijn nog slechter dan toen ik een natte scheet op mijn weblog publiceerde, maar dat neem ik allemaal voor lief, kemmij ut ferrotte joh.

  2. Anti Humani zegt:

    Lekker eitje (of 2), geen krant na een kutvoetbalweekend, vrij als altijd… Pasen rules (op die dubbele zondag na dan, godverdomme).

  3. Peer zegt:

    ik ben er , zonder permissie — maar als ik dan toch een fijn RnR plaatje mag aankondigen : Nails – Abandon All Life. wat mij betreft , ongenuanceerd – bescheiden mening , nuke em all — top 3 plaat v.h jaar!!!
    en oh , dan ben ik nog de nwe Kylesa vergeten ; komt ergens eind mei uit ( Unspoken 7″ is mooi)
    en hoho , reeds net binnen : Bongrippert – Live @ Roadburn — woohoow, watn ploatie!!!
    maar absoluten tip is toch wel ; Inter Arma – Sky Burial vergeet de laatse Neurosis ( okeeje plaat anders hoor ) dit is het ding!!
    voor den liefhebber dan nog : Sardonis! een 2-mansschap uut Vlaanderen!!
    btw: de lste Kvelertak is ook lekker hoor!
    OH! en kent U Black Pyramid? nee, natuurlijk niet — toch maar wel even luustrn ; plaat heet “II”
    priema plaat / priema bende! en ho , ook op Hellfest! bt, P ook heen de vrijdag?

    Neurosis / Sleep / High on Fire / Black Cobra / Black Breath / Black Pyramid / Eagle Twin —

    Is dit een ietwat oep-toe-deet Abu? ja poeh he hoor , verserder kan amperder.

    enfin, u bekijkt het dan maar.

    ook nog ; Abu , gefeliciteerd met het kampjoenschappie! 3 op rij , eentje erbij en je hebt gewonnen 😉

    P

  4. Q zegt:

    nog een oep toe deet :1 sept , Hex Dispensers!!!!! + Bloody Hollies!!!! — kutman, al die een uitroeptekens!!!!! maar ach , zo velen RnR op enen dag?!! Hell, tis Robert ze ne feestje – duss !!! mogen/moeten !!!!!!!

    ps, veur den liebhabert : ons Ty speelt heden ten daag in – the Fizz –

  5. Q zegt:

    Fuzz – dat is 😉

  6. Q zegt:

    luister oa naar een ” You wont see me” — een best wel wat spieg hard rockende Ty… 😉

  7. Q zegt:

    die gele knipoog-rondjes ??! wtf ?! houdt daar eens mee op man 😉

    enfin — ploatie dan maar –>

    ze new Neil & Wheel :

  8. Peer zegt:

    ende verdorie nogmaals ; vorige week mogen aanschouwen inne Berlin , Rock City no 2 ( na Grunn uuteraard ) , The Atomic Bitchwax! fijne bende anders hoor – joepiedepoepie!

  9. Peer zegt:

    en er speelde ook een Acid King!! enorm fijne bende lijf! zang is ietjewat Laura(!) Pleasants ( Kylesa) dus dikke prima zou ik zegge! ende oops : binnenkort wellicht een fijne grote kiek van haar op onze fijne Vera foto-kiek tentoon ( inne sluis )!! maar dit efkes terzij

  10. P zegt:

    en nog immer kan ons Abu njet swingen — ikke gelukkig wel –

Geef een reactie

