KIDNAPPED! Jeff the Brotherhood LIVE bij mij thuis

Ja, dan kun je dus wel wachten tot ze eindelijk in Vera komen, je kunt ook gewoon naar Amerika fietsen, ze achteroppe fiets zetten, mee nemen naar je huis en ze daar in de muziekkamer opsluiten. Daar zitten ze nu sinds vrijdag muziek te maken. En ik ben niet van plan ze voorlopig te laten gaan. Als ik niet thuis ben hebben ze pauze en vouwen ze de was voor ons o. Ze bakken patat als ik even naar Ajax-Heracles zit te kijken. En zondag zijn ze mee geweest naar het voetbal. Ze zijn trouwens voor Ajax. Ik denk dat ik the Spits ook maar eens ga ontvoeren.
Maar ik heb een stukje gefilmd van een optreden, anders geloven jullie me natuurlijk weer niet.

Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Dit bericht werd geplaatst in Muziek en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

