KIDNAPPED! Woven Hands & 16 Horsepowers David Eugene Edwards treedt op LIVE in mijn muziekkamer

Kom ik uit mijn werk, denk ik “zo eerst maar eens even kijken hoe het met Jeff the Brotherhood is en vragen of ze Cool Out nog even spelen voor ik ga slapen”…
Doe ik de deur open, zit David Eugene Edwards daar en is Jeff the Brotherhood verdwenen. Eens even navraag gedaan bij mijn vrouw (16 Horsepower & Woven Hand fan en dus ook fan van David Eugene Edwards). Die zegt dat ze “een beetje gek werd van die jongens met dat lange haar en die herrie de hele dag”.
Jeff the Brotherhood moest “maar even een blokje om gaan” heeft ze tegen ze gezegd. Maar die jongens kennen de weg helemaal niet in Paddepoel en Selwerd. Dus als u twee verdwaalde jongens met een petje op en met lang haar ziet moet u ze maar even terug brengen naar mijn huis. Want David Eugene Edwards is een beste vent, maar hij heeft geen zin om de was op te vouwen en ik luister toch liever Jeff the Brotherhood.

Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Dit bericht werd geplaatst in Muziek en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op KIDNAPPED! Woven Hands & 16 Horsepowers David Eugene Edwards treedt op LIVE in mijn muziekkamer

  1. Anti Humani zegt:

    David Eugene Edwards heeft een hitlerbaardje. Niet te doen trouwens, die Woven Hand meuk. Geef mij die oudere shit van 16 Horsepower maar.

Geef een reactie

