Twee onbetwiste koningsliederen tips van ABU R&R Radio!

Wat een ophef over dat koningslied zeg. En wat een verrassing dat Nederland in opstand kwam tegen de vertrossing. Ik bedoel, je gaat toch niet Ali B. en Guus Meeuwis (en nog wat van die slappe thee figuren uit het tros Universum) voor zoiets vragen… Wat mij betreft vragen ze er niemand voor, want ik zie de toegevoegde waarde nog niet al zouden ze me er met mijn neus bovenop drukken, maar toch, als je het dan zo graag wil ga je toch niet een stel van die smakeloze Tros leden vragen? Je zou verwachten dat ze een goed tekstschrijver zouden vragen (Wim T Schippers bijvoorbeeld) en dan nog een zanger met een gouden stem die door het hele volk op handen gedragen wordt (inderdaad, Gerrit Dekzeil) en hop, Geld, Drank & Lekkere Wijven is het onomstreden koningslied en klaar is Kees. Waarom nou weer moeilijk als het zo makkelijk is vraag ik u dan af…

Mocht men echter liever internationaler te werk willen gaan en toch al een hekel aan die belastingslurpende Oranje bende hebben dan is er altijd nog de mogelijkheid te kiezen voor het uit Kalamazoo, Michigan afkomstige (inderdaad, ook the Spits komen daar vandaan) God Bullies! “I Killed the Man who would be King”, daar val je je tekstueel dus al gelijk geen buil aan. Van het album Kill the King is hier “King of Sling”.

En voor de zachte nuance is hier de link naar mijn Brodda Fokke Mol’s mening over die hele zooi. Ook inzetbaar als anti rookgoeroe, die Brodda van mij. Want met roken stoppen, dat doen we gewoon. Zonder piepen en zeuren en janken.

Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Dit bericht werd geplaatst in Abubakari de Vries vertelt & fantaseert & schrijft, Muziek en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Twee onbetwiste koningsliederen tips van ABU R&R Radio!

  1. Sono Freakus zegt:

    Wat ik dan wel weer mooi vind is dat de gemiddelde Nederlander, die dit soort zooi normaliter slikt als koek van ketelapper, dat nu eens niet doet. Nee goddomme, dit gaat gewoon echt te ver, hier doen we niet aan mee, dit pikken we niet, dit gaat alle perken te buiten. Dan heb je het als BN kliek toch wel erg bont gemaakt Al die trosnederlanders hoor je nu ook niet he ? Er is niet eeeeeeeentje te vinden die zegt, jammaar ho eens even Ewbank, wij hebben ook meegedaan, jij bent het niet alleen. Nee wijselijk stilhouden. Kunnen ze eens hun meninkje ergens over kwijt, iets waar ze zelf notabene aan mee gedaan hebben, HOOR JE ZE NIET.
    Marco B treft overigens geen blaam want KISS fan van het eerste uur

  2. Sono Freakus zegt:

    Fokkemol heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ik vanavond geen sjekje meer gerookt heb………

Geef een reactie

