Ty Segall bij Brievema “You’re the Doctor” & Ty Segall @ Amoebe Records & Mikal Cronin terug naar Vera, Grunn

Vloeken. Is dat nou nodig? Dacht het wel. Ik vloek elke dag nog minimaal zes keer omdat het Ty Segall concert in Vera vorig jaar afgelast werd (en ook minimaal zes keer per dag omdat ik Jeff the Brotherhood in Vera gemist heb). Hopelijk komt zowel Ty als Jeffke later dit jaar alsnog. Wie wel komt (al staat dat niet op de site, het staat wel in de laatste Vera Krant) is Ty Segall’s bandlid Mikal Cronin. Als ik mij niet vergis ragt hij op onderstaand fillumpie ook mee.
Het eerste concert na de zomerstop (en ik heb het gecheckt, dan ben ik net terug van vakantie) zou op 14 augustus Mikal Cronin zijn. Of is dat inmiddels alweer gecancelled en staat het daarom niet op de site bij de agenda? Zal toch niet?
Hoe dan ook, bij gebrek aan Ty Segall in Vera dan maar Ty Segall live op je tube.
Take it Ty!

Hey, is dat Ty Segall in de platenzaak? Ja, het is. Hij koopt (onder andere) Hot Rats van Zappa ondanks dat hij die al heeft, maar hij is zo goedkoop dat het zonde is hem te laten staan. Doet mij aan Fokke Mol denken, die heeft 36 keer Let there be Rock van AC/DC in de kast staan. En dat waren er 37 geweest ware het niet dat ik mijn Let there be Rock exemplaar van Fokke Mol heb gekregen. En ik denk ook aan Sono Freakus. Die heeft 874 exemplaren van Die Nasty (of zoiets) van Kiss in de Kisst Kast staan. Maar goed, maal koek’n wat Ty nog meer in de tas heeft….

Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Dit bericht werd geplaatst in Muziek en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Ty Segall bij Brievema “You’re the Doctor” & Ty Segall @ Amoebe Records & Mikal Cronin terug naar Vera, Grunn

  1. Sono Freakus zegt:

    Op de 3 voor 12 site staat bijna een uur optreden van Ty op le guess who festival van vorig jaar waar hij een week later WEL speelde. Schrale troost, maar wel een superoptreden.
    Over Dynasty van KISS: vorig jaar heb ik een exemplaar weggegeven aan een verstandelijk beperkte jongeman die bij mijn moeder op gym zat. Vervolgens kreeg ze elke week weer te horen hoe fantastisch die plaat wel niet was. Ik kreeg daarna van mijn moeder het verzoek geen kissplaten meer weg te geven aan de verstandelijk beperkte mensen bij haar op de gym. Ik weet nu bij god niet waar ik met de laatste 873 exemplaren heen moet……

    • Daar weiger ik naar te kijken. Mezelf een beetje de gek aansteken met wat ik gemist heb, mooi niet. Ik wacht rustig tot hij weer in Vera komt.

      Moeke heeft ook wel in de gaten dat het hek pas echt van de dam is als hij Kiss Alive II hoort.
      Wellicht ten overvloede, maar ik hoef (echt niet hoor) één van je Dynasty exemplaren.
      (En nee, ik ben ook niet bijna weer jarig).

  2. Anti Humani zegt:

    Toch jammer dat Twins een dikke vette tegenvallert is. Lang niet zo cool als Melted of vooral Goodbye Bread.

  3. Ik mis Slaughterhouse in je rijtje, lijkt me nou net de meest Anti Humani-Bill vlinder plaat uit de TS collectie. Ik vind Twins trouwens een te gekke plaat. Maar ik vind Slaughterhouse nog te gekker.

  4. Sono Freakus zegt:

    Nieuwe Mikal Cronin komt volgende week uit en nog steeds geen bevestiging van optreden in Vera

Geef een reactie

