Naam & Chelsea Light Moving & Vera Posters scoren

DSCF5452

Na afloop een poster scoren, dat hoort er bij. Ik was dit jaar twee avonden op rij naar de Kift. Toen ik na avond 1 een poster aan het scoren was kwam er een vrouw met mannenhaar en een beginnende snor op haar geblokte karpatenkop naar mij toe.

“Waar ben jij mee bezig”….
-Ja, dat zie je toch? Ik scoor een poster.
“Ennemedit ennemedat”.
-Vrijgezel he? Altijd al geweest he. En dat komt niet alleen door die vierkante kop, dat Bulgaarse gewichthefferskapsel en dat snorretje.
“Pardon!?”
– Ja, of je worst lust, kejje velle schijte. Raar gedrocht.
“Maar waarom laat je die poster niet gewoon hangen?”
-Waarom hou jij je kop niet en bemoei je je niet met je eigen ellende?
“Omdat ik…”
-Je bent in 25 jaar godbetert de eerste die me ooit aan mijn kop is komen zeiken over het scoren van een poster in Vera, gefeliciteerd en nu optyfen.

Ik zeg altijd maar zo, altijd fatsoenlijk en geduldig blijven…
daar heb je ook niks aan.

Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in Abubakari de Vries vertelt & fantaseert & schrijft, Live in Vera (Concerten), Muziek en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Naam & Chelsea Light Moving & Vera Posters scoren

  1. Peer zegt:

    robben v.d Vera muren ….. 4 & delen die onbeschoftelingen!

  2. Peer zegt:

    en ach , hahaha , how stupid can I be , helemaal vergeten natuurlijk ,onze brute vrind Nattefrost! ja, wat kan ik nog meer vertellen over deez hier net aangekondigde , welnu , niet zo heel erg veel — laat derhalve Zijn melodieen u zich laten aanzetten tot .. misschien uwe zelf zijn ….

    wederom , veel luisterpleziertjes

Geef een reactie

