Hardcore zoals het moet: Minor Threat – Straight Edge

DIS10_2008_250__20818_zoomKORT & FEL, zo heb ik mijn punk/HC graag! Nog steeds één van mijn favoriete HC bands, Minor Threat. En nu ik (sinds 10 oktober, de dag voor ik blindedarmontsteking kreeg en ik mijn laatste stick opstak) na een 27 jaar durende high geen joints meer rook, (de drank al langer zo goed als af zwoor) kan ik op mijn bijna 45ste dan toch eindelijk oprecht mee schreeuwen, I’ve got the straight Edge! 🙂


DON’T SMOKE
DON’T DRINK
DON’T FUCK
OUT OF STEP
WITH THE WORLD

Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Dit bericht werd geplaatst in Muziek en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Hardcore zoals het moet: Minor Threat – Straight Edge

  1. antihumani zegt:

    Muziek en nog meer muziek, zo zie ik blogs graag! Zelf ook al zeker anderhalve dag straight edge dus deze twee zing ik ook mee.

Geef een reactie

