Valentijnsdag 2014; Abubakari as the Love Doctor

Dit is speciaal voor alle verliefde mensen die het moeilijk vinden om hun liefde op te biechten. Knetterverliefd, maar te verlegen of onzeker om het tegen haar te durven zeggen.

Hoe pak je het aan? Je gaat naar Soulseek, load onderstaand nummer down en brand het op een cd. Je zoekt op Google Afbeeldingen een leuk plaatje van de zanger voor op het hoesje, zet het refrein van dit nummer op het hoesje en je gaat naar het huis van je beoogde meisje (of vrouw of om mijn part man), belt aan en zegt “ik heb iets voor je”. Succes verzekerd. Denk ik. Kan ik me niet anders voorstellen. Vooral de romantische lievige meisjes zullen smelten als chocola in de magnetron bij zoveel romantiek.
Te verwachten reactie: Oh, wat lief, kom er maar gauw in!

Het laat A) aan duidelijkheid werkelijk helemaal niets te wensen over en B) als ze er niet van gediend is weet je gelijk dat het toch maar een trut is en dat je je lelijk vergist hebt qua verliefd worden.

Okay, hier is ie, de Valentijns Hit 2014! Succes en veel genot gewenst!

Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Dit bericht werd geplaatst in Abubakari de Vries vertelt & fantaseert & schrijft, Muziek en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Valentijnsdag 2014; Abubakari as the Love Doctor

  1. sono freakus zegt:

    Godverdomme, een blauw oog

  2. fokkemol zegt:

    Valentijnsdag hebben we te danken aan Chicago 14-02 1929. Een mooie fijne klassieke moordpartij in een obscure garage. Fokke was er bij!
    Maar Romanticus die ik ben kondig ik ook de plaat aan van Cexyst! Een vuig en voos bandje uit het Noge Hoorden. Poetry for Champions. Luisteronio en huivert! Met de klassieker “the devil is a woman”!!
    http://fokkemol.wordpress.com/2014/02/14/muzikaal-seksisme-op-valentijnsdag-hoe-mooi-kan-het-zijn-in-het-leven/

Geef een reactie

