Weird Dreams 1

wedr           Ik heb vakantie. Dan slaap ik later en langer. Raar gedroomd joh…
wd1Dat ik weer zes jaar was en dat mijn Barbapapa behang tot leven kwam en Barbamama aan de oppas -een 17 jarige Pippi Langkous-  vertelde dat Karlsson van het Dak (“een man in de beste jaren van zijn leven, precies dik genoeg” –Astrid Lindgren) op mijn  kamer zat…

Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Dit bericht werd geplaatst in Abubakari de Vries vertelt & fantaseert & schrijft en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Weird Dreams 1

  1. Peer zegt:

    haha! ik doet er nog een moppie droom en plus!

  2. Peer zegt:

    of deze droom —

  3. Peer zegt:

    kan altijd nog moppie gezelliger —

  4. Peer zegt:

    maareh, à propos , Abu — dis dan ook wel ne fijn nummerke anders heur.

Geef een reactie

