de Satékroketten Lekker & Gezond Champions League Finale + het Satékroketten Lekker & Gezond WK

Drukke tijden in het Saté Universum, zaterdag sta ik in de Satékroketten Lekker & Gezond Champions League Finale tegen de Satanische Hippie. De laatste kans om van een verder vrij matig seizoen (degradatievoetbal met Cambuur, waar ik als -nog immer- recordkampioen dacht met Cambuur wel even mijn vierde Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisietitel in zes jaar te gaan pakken). Zaterdag 24 mei (jawél, de dag dat Ajax 19 jaar geleden de CL won, een voorteken) is het zover.
saté cl

Vrij vlot daarna begint het Satékroketten Lekker & Gezond WK alweer! Vorige WK had ik een supergroepsfase, maar op Black Friday vloog ik er in de Achtste Finales met de één na beste score uit. Een trauma.

Click to enlarge voor een fraaie weergave van die mooie Saté Vlaggen, 75% van de hand van FR-Joris, 25% van mijn hand.

saté abcSaté DEFLastige poule, maar in het Saté Universum worden geen makkelijke kroketten gebakken.
Ik ga voor goud. Zowel in de CL als op het Saté WK!
images                                                         HUP AJAX! HUP GHANA!

Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Dit bericht werd geplaatst in Voetbal en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op de Satékroketten Lekker & Gezond Champions League Finale + het Satékroketten Lekker & Gezond WK

  1. Pingback: PANINI ONLINE STICKERALBUM: ABUBAKARISTAN WEDSTRIJD 2: NU AL ZEKER VAN DE KWARTFINALES?? | Abubakari de Vries' Blog

Geef een reactie

