PANINI WORLD CUP BRASIL: Australië – Nederland 2-3, Ali B. terreur, Muldermoe en de ouwe Kromme Zemelaar

Mijn god, het zweet in de handen, hoofdpijn van ergernis, ongeloof, de meest idiote beslissing van 2014… Ali B. bij Studio Brasil van de NOS na een wedstrijd van Oranje.

Alsof ik de afgelopen 3 jaar niet duidelijk genoeg ben geweest voor wat betreft deze uit de zee getrokken snotterige kwal. Zat ie hoor, met zijn telefoontje, god mag weten wat te delen met het Nederlandse volk. Hoe hij en zijn vriendjes juichten ofzo? Ik was al naar de Belg gevlucht. Daar zat de onvermijdelijke Jan Mulder weer te zeuren en te treuren. Er is een tijd geweest dat het leuk was als Jan Mulder op TV was. Maar Jan Mulder is te veel op TV, VEEL TE VEEL! Opdonderen Mulder (en neem je zoon maar mee). Met je gezucht en je gesteun en je bejaardengemopper. En je dwangmatig dwars doen. Muldermoe, heel erg Muldermoe. Ga weg! 

Zap je terug naar studio Brasil, zit de Kromme daar weer te mopperen. “dat mag je in dit land niet zegguh”… Als er iets is waar ik niet tegen kan zijn het wel mensen die beweren dat er dingen zijn die je in dit land niet mag zeggen. Al had de Kromme, die inmiddels de vleesgeworden ouwe zemelaar is, wel gelijk dat ie dat niet mocht zeggen, dat dit niet goed was en dat dat niet goed was en dat die slecht was en die tegenviel en die er ook niks van kon en dat het in zijn tijd veel beter was weetjeniet.

Een mindere wedstrijd? So what! Het was spannend, na rust alweer een stuk beter en waar heel Nederland er vorige week nog van overtuigd was dat we na de eerste ronde naar huis moesten zijn we na twee wedstrijden alweer door.
Doelsaldo 8-3. Zes uit twee. Keurigdeluxe toch?

Ik vond het gister een geweldige wedstrijd, zat alles in, mooie goals, wazige beslissingen, voorsprong, achterstand, veerkracht, een geweldige invalbeurt en een happy end. Dat ze niet 90 minuten geweldig spelen, shit happens. Wottefok. Maar nee hoor, de Mulders en de Krommes en de Borsten zitten alweer te klagen. Verwend en verongelijkt te zaniken. Rot toch op en count your blessings. We zijn Spanje niet. Met 0 uit 2 en 1 voor en 7 tegen!
Beetje kritisch okay, maar dat eeuwige gezeik…

ausned

Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Dit bericht werd geplaatst in Panini, Tillevisie, Voetbal en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op PANINI WORLD CUP BRASIL: Australië – Nederland 2-3, Ali B. terreur, Muldermoe en de ouwe Kromme Zemelaar

  1. sono freakus zegt:

    Wat ik nog het ergste vind is dat die gasten zelf niet gewoon eens denken: Laat ik nu eens bedanken voor de uitnodiging. OK, waarschijnlijk kunnen ze bij de tillevisie geen betere gasten bedenken dan mij maar weer eens uit te nodigen, maar ik kots mezelf ook zo langzamerhand uit als ik mezelf mijn meninkjes weer eens als overjarige diarree over het Nederlandse dan wel Belgische volk uit zie schijten. Overigens was het zeker voor mijn tijd toen het leuk was als Jan Mulder op TV was.

Geef een reactie

