Luis Suarez Superhero from South Park, Uruguay

Op 24 oktober 2010 schreef ik het volgende over Suarez:

Ik keek tot voor kort naar Heroes. Een serie over mensen met supergaven. Eén van de Heroes was Claire, een meisje die de gave heeft dat ze zichzelf kan genezen. Het viel mij op dat Luis Suarez die gave ook heeft. Ik zag hem dinsdag een paar keer op het veld liggen met naar het zich liet aanzien een zeer zware blessure. “Minimaal zes tot acht maanden in de lappenmand” dacht ik telkens als ik die arme Luis daar zag liggen. Luttele tellen later liep ons Luis echter weer als een kievit. En toen moest ik dus aan Heroes denken. Het klopt ook precies, want Luis is nooit geblesseerd. Zo kom je nog eens ergens achter als je goed oplet.
(Leuk man, poppetjes maken op http://www.sp-studio.de/index.htm)

Het is dus waar, knieoperatie met zeer snel herstel, één wedstrijdje missen en daarn gelijk weer twee keer scoren tegen het land waar je voetbalt. Luis, de geweldenaar.

Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Dit bericht werd geplaatst in Abubakari de Vries vertelt & fantaseert & schrijft, Ajax, Voetbal en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

