Denkt de NS dat ze lollig zijn ofzo?

Ik heb in april een kortingskaart (met korting) aangeschaft bij de NS. Krijg je automatisch een zooi mail bij. Geeft niet, donder ik wel weer weg. Maar nu gaan we dus lollig doen ofzo?

niks en simonSpeciaal voor mij 3 liedjes van Nick & Simon? Nog een keer zo’n geintje en ik strooi herfstbladeren op de rails. Klootzakken!

Treinmuziek, maar dan goed.

Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Dit bericht werd geplaatst in Muziek en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Denkt de NS dat ze lollig zijn ofzo?

  1. Gerbie zegt:

    Die krijg je pas na een aantal maanden? Ik krijg wel spam, maar deze heb ik niet gehad…

  2. sono freakus zegt:

    Heb je nog mazzel dat kedeng kedeng van Guus M. er niet bij zat.

  3. Peer zegt:

    a propos : mien teerbeminde kreeg onlangs als “vaste klant” zo maar een 2x dagkaart voor 25,- aanbieding voor het neusje aangeboden. wenden of keren: dagje toedeloe is dan wel alras geregeld anders hoor 🙂

Geef een reactie

