Geen ochtendmens

Oh ja, 30 januari 2013, de enige keer dat jaar dat ik vroeg op moest. Geen ochtendmens.

Sodemieter op met T-r-a-g-e Klotecomputers die het de helft van de tijd niet doet en sodemieter op met collega’s die elke keer maar weer obscure kutzoekmachines instellen, gewoon afblijven met je vieze vette vingers. Met Google kun je alles vinden, dus mooi laten staan.
Sodemieter op met collega’s die op de vroege ochtend maar door blijven zwatelen en dat op orkaankracht. Gewoon je kop houden op de vroege ochtend, met je domme gezwatel en geblaat.
Sodemieter op met ‘met je kop op een place met’ als afscheidskado! MIJN REET OP EEN GODVERDOMDE PLACE MET! Met mijn stront er bij. Oprotten, gewoon oprotten. Met je place met. “Ja ik weet zeker dat hij dat leuk zal vinden”. NATUURLIJK VINDT HIJ DAT NIET LEUK! WIE VINDT HET NOU LEUK OM EEN PLACE MET TE KRIJGEN MET EEN STEL LELIJKE KOPPEN ER OP? NIEfuckin’MAND!

Sodemieter op met snotsnollerige intens domme RTL kijksters die Trix verwijten dat GTST niet komt terwijl Trix gewoon kort maar krachtig om 19.00 aankondigde de plaat te zullen gaan poetsen omdat ze om 19.30 altijd AJAX TV gaat kijken op eredivisie live, JE BENT KONINGIN TRIX, oppakken en uit een helicopter de Noordzee in flikkeren, dat onnozele GTST kijkende KK Koningin roepende zich voor een broodje frikandel op verstekelingen laten onderzoekende tuig.

Sodemieter op met die hopeloze snordragers met een matje die bij FC Den Bosch oerwoudgeluiden stonden te maken, grensrechters bekogelden en meer van zulks. Sodemieter op met die twintig gedegenereerde doorgesnoven hersenlozen die het voor de rest verpesten. Oppakken en wegwezen! In stukjes snijden en door de bami.
Winter, ook opsodemieteren! Wat heb je er aan? Koud en nat en al die mensen die maar vragen “ben je nog wezen schaatsen?” NATUURLIJK NIET! IK KAN NIET EENS SCHAATSEN EN AL KON IK SCHAATSEN DAN DEED IK HET NIET. “Maar jij komt toch uit Friesland?” SO FUCKIN WHAT, ik ben een Fries en ik heb een hekel aan de winter en aan schaatsen en nou opsodemieteren met je gezeik over dat stomme rot schaatsen. Ook (en helemaal!) opsodemieteren met avondvullende programma’s met BN’ers omdat de koningin bekend maakt op haar 75ste op te sodemieteren… UIT DE LUCHT MET EN DOOD AAN DAT SOORT ZENDERS. Dagenlang door ouwehoeren over niks waar “Ja, mooi & bedankt Trix” prima volstaat.

Abubakari is Ghanees voor Koning.
Kortom, in Ghana ben ik Koning de Vries, tijd dat we daar ook in Nederland eens mee beginnen. Move over Alex, aan de kant Trix. Als jullie het niet doen dan doe ik het wel weer. Hier met die macht!
DE MACHT, GEEF ME DE MACHT, ZENDMACHT EN ALLE MACHT EN IK MAAK VOOR EENS EN ALTIJD EEN EIND AAN AL DAT IRRITANTE GEDOE! ABU TV met alleen maar spannende series, humor om te lachen en coole muziek. KONING de VRIES en een land zonder BN’ers en dom tuig wat met 6 man iemand in mekaar trapt of gespuis wat nog te onnozel is om hun eigen reet te vegen maar wel stemrecht heeft. Sodemieter op! Oppakken en de straten en bosjes schoon laten vegen en ’s Avonds in een niet verwarmde cel stoppen met als menu brood met pis en dooie muggen. En ook: Winterslaap voor mensen. NU! ONMIDDELLIJK!
Godverdomme. En dan is Jay Reatard ook nog (steeds) dood.

Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Dit bericht werd geplaatst in Abubakari de Vries vertelt & fantaseert & schrijft, Muziek en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Geen ochtendmens

  1. antihumani zegt:

    Jay Reatard is nog stééds dood? Jezus wat duurt dat lang.

Geef een reactie

