I see Dead People

Vanmorgen fietste ik van mijn werk terug naar huis (wat op zich al geweldig is, iedereen die ik tegen kom moet naar zijn werk of naar school en ik ben op weg naar mijn bed, maar dat geheel terzijde), drie keer raden wie ik zag fietsen…

Amy Winehouse! Ze fietste door de Nieuwe Boteringestraat met een kind voor op de fiets in een kinderzitje. Ze zag er best fris & fruitig uit, je zou echt niet zeggen dat ze al vier jaar dood is. Het kind wat ze voor op de fiets had zitten zong Back to Black. Amy niet, die had een ochtendhumeur.

Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Dit bericht werd geplaatst in Abubakari de Vries vertelt & fantaseert & schrijft, Muziek en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

