I See Dead People II

Fiets ik gistermiddag naar de stad, zit Elvis (ook alweer 80!) daar op een bankje te zuipen en te mompelen.
Fles jenever, verwaaide haren, zich de tekst van Suspicious Minds te herinneren.

Caught in a…. Wrap? 
Ik ben maar even afgestapt, hebben we samen Suspicious Minds gezongen.
Opeens wist ie het weer… Caught in a trap! Can’t walk out!

En ja hoor, ze zijn er. Mensen die het niet willen geloven dat ik Amy Winehouse maandag oppe fiets zag. “Neem dan eens een foto als jij opeens allemaal dooie piepel ziet” krijg je dan te horen. Nou okay jonguh, neem ik toch een foto. Al erger ik me er behoorlijk aan, die kloothannesen die mij nooit geloven.

old_elvis

Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Dit bericht werd geplaatst in Abubakari de Vries vertelt & fantaseert & schrijft, Muziek en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op I See Dead People II

    • Maar dat Elvis op’t heden in Paddepoel, Groningen zou wonen, dat had Mojo Nixon ook niet verwacht.
      Zag hem vanmiddag alweer, stond vlak bij me naar Gruno-ZFC te kijken. En vloeken & tieren dat Gruno die 3-1 voorsprong weg gaf. Echte Gruno maan he, die Elvis, weet ook niet iedereen.

Geef een reactie

