Klassieker (1)

Een mooi stukje klassiek. Ontdekt dankzij Haruki Murakami’s 1q84.

Op de allereerste pagina zit één van beide hoofdrolspelers, Aomame, in een taxi.

Ik had nog nooit van Janaceks Sinfonietta gehoord, maar omdat het stuk vrij vaak terug komt in het boek en ik veel op mijn werk lees heb ik het op you tube opgezocht en had ik het vaak op staan terwijl ik op mijn werk in 1q84 las. 

 

Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Dit bericht werd geplaatst in Ajax, Muziek, Voetbal. Bookmark de permalink .

4 reacties op Klassieker (1)

  1. Peer zegt:

    dan toch even of-topiek Abu,moet even gemeld worden —

    next —>

Geef een reactie

