De buren

Ik zat wat terug (2011) te lezen op mijn rijk gevulde (vooral met blatende onzin, maar daar hou ik nu eenmaal van) blog en ik zag dat ik het in 2011 eigenlijk heel goed met de buurtjes kon vinden. Was ik alweer helemaal vergeten.

3 december 2011:
Met de voorbereiding was in elk geval niks mis. Vrouw & kinders het huis uit, dus fijn de nieuwe van the Spits op “Fuck the Neighbors” volume door Huize Abu laten schallen. Uiteraard stond de buurman (67 jaar, Beethoven fan) al gelijk weer voor het raam op en neer te springen met zijn roodaangelopen hoofd. Ik dacht eerst nog dat hij aan het pogo’en was. Maar dat was niet zo. Toen ik de deur open deed verwachtte ik eigenlijk half dat ie me zou vragen wat voor geweldige muziek ik draaide. Maar dat deed hij niet.
-“Kan die muziek ook wat zachter?”
-“Ja. En ook wel harder. Ga je weg of moet ik eerst boos worden?”
Gesodemieter altijd…

En de schokkende ontdekking dat ik niet gek was (in 2011, hoe dat tegenwoordig zit weet ik niet).
23 november 2011
Verder wellicht een vergelijkend warenonderzoek naar thermopane en flatscreen tv’s.
In de rust van Lyon – Ajax was er namelijk reclame met Ali B. op tv. En in een reflex gooi ik dan altijd de tv door de ramen. Gesodemieter. Moet je weer de buren uit huis zetten en daar de tweede helft kijken. Arme mensen, ze dachten dat ik alleen even kwam schijten. Doe ik namelijk ook altijd op de wc van de buren. Geen zin in die vieze meur in mijn eigen gang natuurlijk. Zelf schijten de buren altijd in het nabij gelegen park in een honden toilet. Want ik ga niet in de stank van een ander zitten bouten natuurlijk. Ik ben niet gek.

Als je dat zo leest is het eigenlijk best wel jammer dat ze half december hals over kop verhuist zijn.

 

Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Dit bericht werd geplaatst in Abubakari de Vries vertelt & fantaseert & schrijft. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

