I’ve go the spirit, lose the feeling

and who gives a damn right now

Wat dan weer minder is is dat Unknown Pleasures hoofdstuk 2 uit het boek ‘dingen die ik niet kan vinden’ is. De cd van Unknown Pleasures dan welteverstaan. Laatst om gezocht en niet gevonden. Hoofdstuk 1 uit dat boek der verloren geluidsdragers is de Crypt Sampler met oa the Oblivians en Nine Pound Hammer. Onverklaarbaar verdwenen.

 Bij het zoeken kwam ik in het kader van elk nadeel hep zijn voordeel wel Freezer Burn van Gobblehoof tegen, goede gelegenheid om die weer eens te gaan luisteren. En dat is precies wat ik doe. Net als Unknown Pleasures op mijn fietsradio (annex mp3 speler, dat is een muziekding voor mobiele phone loze mensen zoals ik) te horen. Ook gelijk qua gouden ouden Spine of God en Bullhead toegevoegd. Unknown Pleasures op de fiets dus. Of tijdens het koken of niks doen want de fietsradio is overal opzetbaar.

Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Dit bericht werd geplaatst in Muziek. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

