Op Vakantie. Naar België natuurlijk

Laatst gingen we op vakantie naar België, het leukste en grappigste land ter wereld en dat ligt vlak onder ons eigen land, dus tel uit uw winst. Eerst aan d’n kust (waar trouwens ook n’n gigantische speeltuin was) en daarna in Duitstalig België in de Ardennen waar we een eindje gingen lopen, verkeerd liepen en 6 uur later weer bij ons beginpunt waren.

Om in de stemming te komen hebben we op mijn aandringen de hele heenreis  geluisterd naar Hottentot van één van de vele geniale Belgen, Urbanus. Toen we er waren zeiden mijn vrouw & dochters in koor “Wat ben ik blij dat ik er ben, goddomme”. Gelukkig stond er in het appartement een cd speler, konden we weer verder met luisteren naar Hottentot. Zul je altijd beleven, botste er op weg naar de Ardennen ook nog een hottentot op onz’n oto goddomme. Hittentit stond bij mij in 1983 overigens op 1 in de top 100 aller tijden. Toen de rest van ’t land nog Child in Time op 1 had staan dus, sukkelaars. Gaat nurfen.

 

 

 

Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Dit bericht werd geplaatst in Abubakari de Vries vertelt & fantaseert & schrijft, Muziek. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

