Toen ik 8 was

Zo zagen mannen er uit toen ik acht was. Allemaal.
Zelf had ik kort haar, een scheef geknipte pony en was ik, als het hard waaide, bang voor overstromingen, mijn cavia ging dood toen ik naar een speeltuin ging, ik ben nooit meer naar die speeltuin gegaan.
Maar dat zal allemaal wel, het lullige is dus dat dat ene bandlid zijn instrument vergeten is en dat de rest zei “ja dikke lul, we gaan gewoon spelen”. Dus ging die gast maar wat staan dansen. Ja, 1977, toen kon dat best. Hoef je nu niet meer mee aan te komen.



Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Dit bericht werd geplaatst in Abubakari de Vries vertelt & fantaseert & schrijft. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.