25 jaar de Kift — Feestavond in Vera II— Vlaskoorts en Koper

De helft drukker dan op donderdag. Dan vraag je je toch af wat die andere helft mankeerde om Krankenhaus in Vera te willen missen, maar goed, er is niets in deze wereld dat lang erg blijft, dus vooruit maar weer…
De enige fotograaf van wie ik niet bang ben dat hij mij voor het gerecht daagt omdat ik zijn foto’s gebruik… Peer! (Al moet ik nu wel oppassen met mijn Feyenoord grappen besef ik mij plotseling).

de-kift_23De Kift in volle vaart op vrijdagavond in Vera (foto Peer)

Meer Peer op drift bij de Kift? Klikt hier

Over abubakaridevries

Misantropisch regenwoudbewoner
Dit bericht werd geplaatst in Live in Vera (Concerten), Muziek en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.